Exleprás 2013.09.06. 16:37

Megérkeztem

A tervek szerint reggel 10 után landoltam a meglehetősen szürke-borús Sanghajban... laza taxiút után felkerestem a kolit, megkaptam a kiutalt szobácskám (mongol, koreai lakótársakkal közös apartmanban) - és most miután már egy kínai bankszámla boldog tulajdonosa is lettem és netet is beszereztem (igen - nincs youtube...) aludni térek!

jó péntek esti mókát mindenkinek - hosszabb bejegyzés pár napon belül!

A bejegyzés trackback címe:

https://kinabamentem.blog.hu/api/trackback/id/tr125498299

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása