Éppen tárgyakat veszek fel illetve szembesülök azzal, hogy mit is jelent a programom :) kiderült, hogy nagyjából annyi van, hogy azt csinálok amit akarok, viszont hivatalosan elvégezni csak undergraduate course-okat lehet... ez van, senkit nem hat meg, hogy igazából már 3 diplomám van - ellenben mindenki boldog ha bemegyek az órájára. Ezt mindössze 3 napba került kideríteni, 4 különböző helyen - szóval a bürokrácia itt is virágzik és a tanulmányi előadók sincsenek jobban a helyzet magaslatán mint otthon (tisztelet a kivételnek).

Szóval miután a google hong-kong a barátom, elég jól kiderítettem szerintem az összes létező kurzus elérhetőségét (igen, kódokkal lehet böngészni - most nem mennék bele a részletekbe) - és 2 kurzust találtam, amiket minden szinten meghirdettek (ofisölli ezeknél egy időben, egy helyen 2 kurzus van - BA és MA... no comment). Az egyik Bevezetés a konfucianizmusba és legizmusba (Berkley-Fudan közös progi) illetve szintén ebben a double-degree cuccosban Chinese society in the era of Globalization... vagy vmi ilyesmi... meg persze kínai meg vmi random másik tárgyacska a pol.tud tanszékről... amúgy még becsekkolam vendégnek a kínai társ. a filmművészetben-re, antropológiás cuccra meg kínai szoc.polra is...

Mivel az utóbbi napokban ennek az ügyintézésnek voltam elszenvedője, ezért kicsit eltűntem - de lesznek már képek is tényleg + minden emailre, ilyesmire válaszolok asap.

(ja igen - éppen letiltották a kínai sim kártyám, mert 3 napon belül nem sikerült regisztrálnom egy hivatalos China Mobile irodában az útlevelemmel... that's life - holnap +1 progi)

A bejegyzés trackback címe:

https://kinabamentem.blog.hu/api/trackback/id/tr365509294

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Boreeka 2013.09.12. 22:37:18

"Kínai társ. a filmművészetben"-mondom én, hogy már csak egy tyúklépés a filmes karrier és a kétes hírnév...! Szólítsatok Julia Robertsnek... Vagy aminek akartok... ;-)
süti beállítások módosítása